دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1405/04/01 - 09:10
  • تعداد بازدید : 7
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 7
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی:

پیام تبریک ریاست دانشکده دندانپزشکی جهت انتصاب دکتر یزدی به عنوان معاون درمان

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دکتر یارمحمدی در پیامی انتصاب شایسته دکتر یزدی را به‌عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تبریک گفت.

photo28034212368

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر امیرحسین یزدی

معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان را که نشان از تعهد و تجارب ارزنده  شما دارد، تبریک عرض می‌نمایم.

 بی‌تردید، سوابق ارزشمند، شایستگی‌های علمی و اجرایی شما، پشتوانه‌‌ای اثرگذار در راستای تحقق اهداف والای آن معاونت خواهد بود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رویکرد مدبرانه شما ، شاهد ارتقای هرچه بیشتر کیفیت خدمات درمانی و تسهیل در ارائه خدمات به مردم شریف استان دانشگاه باشیم.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 165722
کلمات کلیدی
مائده  شعبانی کمال
خبرنگار

مائده شعبانی کمال