روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی:
پیام تبریک ریاست دانشکده دندانپزشکی به سرپرست جدید دانشگاه و تقدیر از ریاست پیشین
دکتر ابراهیم یارمحمدی، رئیس دانشکده دندانپزشکی، در پیامی انتصاب شایسته دکتر کلوندی بهعنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان را تبریک گفت و از خدمات و زحمات دکتر کارخانهای، رئیس سابق دانشگاه، در دوران تصدی مسئولیت تشکر کرد.
متن پیام تبریک به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر غلامرضا کلوندی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان
با سلام و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان که نشان از تعهد، تخصص و سوابق درخشان مدیریتی شما در عرصههای مختلف علمی و اجرایی دارد را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
بدون شک، بهرهمندی از سوابق ارزشمند علمی، اجرایی و مدیریتی جنابعالی نویدبخش تحولی ارزشمند در جهت ارتقای جایگاه علمی دانشگاه و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از کلیه اعضای دانشکده دندانپزشکی آمادگی این مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه برای هرگونه همکاری همهجانبه اعلام مینمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیقات و سربلندی جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر مسئلت دارم.
پیام تقدیر از دکتر کارخانهای نیز بدین شرح است:
جناب آقای دکتر کارخانهای
رئیس محترم پیشین دانشگاه علوم پزشکی همدان
اینجانب مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوران تصدی ریاست دانشگاه، که با تعهد و نگاه راهبردی، بستر را برای پیشرفتهای علمی و بالینی دانشگاه فراهم نمودید، قدردانی مینمایم.
از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در تمامی عرصههای زندگی و خدمت مسئلت دارم.
