چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/02/11 - 12:32
  • تعداد بازدید : 70
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمین تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تمامی مسلمین، دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان خصوصا اعضاء هیات علمی، دستیاران تخصصی، دانشجویان و همکاران این دانشکده تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسألت دارم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تمامی مسلمین، دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان خصوصا اعضاء هیات علمی، دستیاران تخصصی، دانشجویان و همکاران این دانشکده تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسألت دارم.
 
                                                                   دکتر ابراهیم یارمحمدی-ریاست دانشکده دندانپزشکی 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید