چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1400/12/26 - 12:27
  • تعداد بازدید : 56
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت عید نوروز و آغاز سال نو

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی عید نوروز و آغاز سال نو را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشکده تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: «یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال» آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن، مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد. در ترنم بهار و فرا رسیدن سال نو که با ایام فرخنده و خجسته ی ماه شعبان منور گردیده در پرتو الطاف بیکران الهی و با یک دنیا امید به آینده ای روشن حلول سال نو و اعیاد پیش رو را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی عید نوروز و آغاز سال نو را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشکده تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»
آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن، مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد. در ترنم بهار و فرا رسیدن سال نو که با ایام فرخنده و خجسته ی ماه شعبان منور گردیده در پرتو الطاف بیکران الهی و با یک دنیا امید به آینده ای روشن حلول سال نو و اعیاد پیش رو را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121921
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید