چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 12:35
  • تعداد بازدید : 63
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت بزرگداشت روز معلم و استاد

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی 12 اردیبهشت ماه، روز معلم و استاد را به جامعه اساتید دانشگاهی به ویژه اعضاء هیات علمی این دانشکده تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: دوازدهم اردیبهشت روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند. اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری، روز معلم و استاد را به جامعه اساتید دانشگاهی به ویژه اعضاء هیات علمی این دانشکده که عمر خود را وقف آموزش نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و پیروز باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، آقای دکتر یارمحمدی ریاست دانشکده دندانپزشکی 12 اردیبهشت ماه، روز معلم و استاد را به جامعه اساتید دانشگاهی به ویژه اعضاء هیات علمی این دانشکده تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
دوازدهم اردیبهشت روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری، روز معلم و استاد را به جامعه اساتید دانشگاهی به ویژه اعضاء هیات علمی این دانشکده که عمر خود را وقف آموزش نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و پیروز باشند.
                                           دکتر ابراهیم یارمحمدی-ریاست دانشکده دندانپزشکی 
  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121924
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید