چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 12:58
  • تعداد بازدید : 312
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی دانشکده

نشست آقای دکتر رضا یزدانی دبیر محترم شورای دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هیات رئیسه، مدیران و سرپرستان گروه های آموزشی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی همدان

آقای دکتر یارمحمدی رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر رضا یزدانی دبیر محترم شورای دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری نمود که حضور ایشان در دانشکده دندانپزشکی همدان موجب خیر و برکت گردد و در ادامه وضعیت دانشکده را به صورت تخصصی تشریح نمود.

آقای دکتر یارمحمدی رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر رضا یزدانی دبیر محترم شورای دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری نمود که حضور ایشان در دانشکده دندانپزشکی همدان موجب خیر و برکت گردد و در ادامه وضعیت دانشکده را به صورت تخصصی تشریح نمود. در ادامه نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر آقای دکتر رضا یزدانی دبیر محترم شورای دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی با هدف تعامل و استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی، برای رشد و ارتقا دانشکده، ادامه یافت.

در این نشست دکتر یزدانی با اشاره به بحران کمبود اعضای هیات علمی، بیان نمود این موضوع در دیگر دانشکده های کشور نیز وجود دارد و دانشکده ها باید در این خصوص راهکار های مناسبی را اتخاذ نمایند.

وی در جمع اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی همدان اعلام نمود استادان و اعضای هیئت علمی دانشکده، راهکارهای خود را خود را برای ارتقا دانشکده، گروه و خود مشخص و ارائه نمایند.

دبیرخانه شورای دندانپزشکی و تخصصی نیز از از راهکارهای مناسب که امکان اجرایی داشته باشد حمایت می­ کند.

در ادامه رئیس دانشکده و اعضای هیات علمی حاضر در نشست  نظرات و پیشنهادات را ارائه نمودند و اعلام شد که برخی از پیشنهاد به صورت مکتوب به مسئولین دانشکده جهت ارائه به دبیرخانه اعلام شده است.

در پایان آقای دکتر یزدانی از زحمات مسئولین، اعضای هیات علمی و کارکنان قدردانی و آرزوی موفقیت روز افزون نمود.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 133055
کلمات کلیدی
ادمین دانشکده دندانپزشکی
خبرنگار

ادمین دانشکده دندانپزشکی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید