چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/08/21 - 13:43
  • تعداد بازدید : 68
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری اردوی جهادی توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی همدان

برگزاری اردوی جهادی توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی همدان

دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در قالب طرحی با عنوان مکتب بوعلی، به تدریس دروس به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار همدان می پردازند. در راستای توانمند سازی دانش آموزان منطقه کوی ولی عصر (عج) شهر همدان و گسترش عدالت آموزشی، گروه جهادی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی، آمادگی کنکور و مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان این منطقه نموده اند.

دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در قالب طرحی با عنوان مکتب بوعلی، به تدریس دروس به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار همدان می پردازند.

در راستای توانمند سازی دانش آموزان منطقه کوی ولی عصر (عج) شهر همدان و گسترش عدالت آموزشی، گروه جهادی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی، آمادگی کنکور و مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان این منطقه نموده اند.

این اردوی جهادی خودجوش برای پنجمین هفته متوالی در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار گردیده که تدریس به دانش آموزان مستعد مناطق کم برخوردار حاشیه شهر همدان جهت قبولی در دانشگاه های برتر کشور در راستای برقراری عدالت آموزشی مد نظر بوده است.

این کلاس ها برای دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم و در رشته های تجربی و انسانی در دروس ریاضیات زیست شناسی، شیمی، فیزیک و مشاوره برگزار شده و علاوه بر آن از نظر تربیتی و فرهنگی نیز مطالبی ارائه می گردد.

شما دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی همدان هم می‌توانید جهت پیوستن به گروه جهادی دانشکده دندانپزشکی به شماره تماس 09184402004 پیامک دهید.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید