یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیر گروه: دکتر فهیمه بقائی

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزشی نیمسال/سال تحصیلی با مشارکت اعضاء گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • نظارت بر حضور فعال اعضاء و پرسنل گروه
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت آموزشی
  • تقسیم کار و تعیین شرح وظایف اعضاء
  • شرکت منظم در جلسات شورای آموزشی دانشکده و در جریان قرار دادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری گروه و تلاش در جهت رفع آنها (تجهیزات، موادمصرفی، رفرنسها و مجلات و....)
  • تلاش و همکاری جهت تصویب پایان نامه و طرحهای پژوهشی اعضاء
  • ارزیابی عملکرد سالانه اعضاء و ارائه گزارش به معاونت آموزشی
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در هر سال تحصیلی به معاونت آموزشی
  • پاسخگویی به استعلامات رسیده به گروه
  • ارسال و پیگیری مکاتبات و درخواستهای گروه
  • مدیریت ارتباطات و مناسبات گروه در جهت به حداکثر رساندن کارایی اعضاء
  • برنامه ریزی برای ارتباط مناسب با دانشجویان و اخذ بازخورد و استفاده در برنامهریزی آموزشی
  • هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات

 

سرپرست تخخصی گروه: دکتر سوسن ایرانی

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزش تخصصی سال تحصیلی
  • نظارت بر فعالیتهای دستیاران گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت تحصیلات تکمیلی
  • شرکت منظم در جلسات شورای تخصصی دانشکده و در جریان قراردادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سختافزاری و نرمافزاری تخصصی گروه و تلاش در جهت رفع آنها
  • همکاری جهت تصویب پایان نامه و طرحهای پژوهشی دستیاران
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در حوزه تخصصی در هر سال تحصیلی به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده

 

مسئول بخش: خانم لیلا چاووشی

کارشناس آزمایشگاه: ---

شرح وظایف

  • رعایت قوانین و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • مسئولیت انجام کلیه امور دفتری بخش، زیر نظر مستقیم مدیر گروه
  • پذیرش نمونههای ارسالی به بخش
  • پروسسینگ نمونه های ارسالی و رنگ آمیزی و تهیه لام
  • راهنمایی بیماران جهت به همراه داشتن مدارک مورد نیاز
  • پیگیری گزارشات بیماران و اطلاع به آنها جهت مراجعه مجدد و تسویه حساب
  • مرتب نگهداشتن پرونده ها و آرشیو لام بیماران بخش
  • آماده نمودن و نوشتن برگ درخواستهای انبار، تعمیرات و پیگیری امور مربوط به آن
  • کنترل منظم مواد مصرفی بخش و درخواست به موقع آنها از انبار
  • شرکت در دوره های آموزش شغلی
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 

مسئول خدمات: ---

شرح وظایف

  • رعایت قوانین و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • نظافت بخش و اتاقهای وابسته به گروه
  • شستشوی وسایل معاینه و استریلیزاسیون آنها
  • جابه جایی وسایل واحد مربوطه بنا به درخواست مسئول
  • همکاری با واحد تأسیسات در کارهای مرتبط با گروه
  • انتقال وسایل درخواستی مورد نیاز گروه از انبار دانشکده به واحد مربوطه
  • انجام سایر امور محوله حسب نیاز گروه