چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان

  • تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 13:58
  • تعداد بازدید : 49
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و خرید منابع اطلاعاتی مورد نیاز کتابخانه مرکزی و مراکز تابعه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ نوزدهم لغایت بیست و نهم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

 

مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه به همراه کارشناسان کتابخانه مرکزی، مسئول کتابخانه دانشکده دندان‌پزشکی و نمایندگانی از معاونت تحقیقات و فناوری جهت خرید کتاب­های فارسی و انگلیسی مورد نیاز گروه­های آموزشی و دانشجویان دانشکده‌ها و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه در نمایشگاه حضور یافتند.

 

 تعداد ۸۷۹ عنوان و ۱۶۰۴ نسخه کتاب چاپی فارسی و انگلیسی تخصصی در موضوعات مختلف پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی، توانبخشی، پرستاری و مامایی با مبلغ ۸ میلیارد ریال از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خریداری گردید.

 

در این برنامه، منابع اطلاعاتی مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه براساس مکاتبه، هماهنگی­ها و بررسی دقیق اولویت­های خرید از بیش از ۶۰ ناشر تخصصی و با تخفیف ویژه آن‌ها انجام شد.  علاوه بر کتاب‌های چاپی، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب الکترونیک لاتین از متون تخصصی مورد نیاز نیز تهیه گردید، که پس از بارگذاری از طریق پورتال کتابخانه مرکزی دانشگاه قابل دریافت و استفاده می­باشند. در این زمینه برنامه تهیه و افزایش کتاب­های الکترونیک تخصصی در پورتال آذرسای کتابخانه مرکزی دانشگاه نیز در دست اقدام است. لازم به ذکر است که در حال حاضر حدود ۱۶۴۰۰ کتاب الکترونیک در پورتال مذکور جهت استفاده کاربران دانشگاه موجود است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار کتابخانه
  • کد خبر : 140516
کلمات کلیدی