دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1405/03/31 - 12:25
  • تعداد بازدید : 13
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی:

پیام تبریک ریاست دانشکده دندانپزشکی به سرپرست جدید دانشگاه و تقدیر از ریاست پیشین

دکتر ابراهیم یارمحمدی، رئیس دانشکده دندانپزشکی، در پیامی انتصاب شایسته دکتر کلوندی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان را تبریک گفت و از خدمات و زحمات دکتر کارخانه‌ای، رئیس سابق دانشگاه، در دوران تصدی مسئولیت تشکر کرد.

photo28014974980

متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر غلامرضا کلوندی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی را  به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان که نشان از تعهد، تخصص و سوابق درخشان مدیریتی شما در عرصه‌های مختلف علمی و اجرایی دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

 بدون شک، بهره‌مندی از سوابق ارزشمند علمی، اجرایی و مدیریتی جنابعالی نویدبخش تحولی ارزشمند در جهت ارتقای جایگاه علمی دانشگاه و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از کلیه اعضای دانشکده دندانپزشکی آمادگی این مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه برای هرگونه همکاری همه‌جانبه اعلام می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیقات و سربلندی جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر مسئلت دارم.

پیام تقدیر از دکتر کارخانه‌ای نیز بدین شرح است:

جناب آقای دکتر کارخانه‌ای

رئیس محترم پیشین دانشگاه علوم پزشکی همدان

اینجانب مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جنابعالی در دوران تصدی ریاست دانشگاه، که با تعهد و نگاه راهبردی، بستر را برای پیشرفت‌های علمی و بالینی دانشگاه فراهم نمودید، قدردانی می‌نمایم.

 از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در تمامی عرصه‌های زندگی و خدمت مسئلت دارم.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 165703
کلمات کلیدی
مائده  شعبانی کمال
خبرنگار

مائده شعبانی کمال