چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 13:20
  • تعداد بازدید : 114
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت روز مادر و مقام زن

دکتر ابراهیم یارمحمدی در پیامی فرارسیدن روز مادر و مقام زن را تبریک گفت.

سالروز خجسته میلاد با سعادت بزرگ بانوی عالم و دخت مکرم رسول اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) الگوی کامل یک زن نمونه، همسری فداکار و مادری مسئولیت پذیر که به عنوان روز زن و مادر در نظر گرفته شده است، فرصتی مغتنم برای تبیین نقش و جایگاه زنان و مادران در خانواده و جامعه و قدردانی از تلاش و فداکاری های آنان در عرصه های مختلف زندگی است.

️بی تردید انتخاب میلادحضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن ، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ و ارجمندی است که در همه ابعاد زندگی الگوی کاملی برای زنان می باشد. ایشان در مقام همسری، مادری، خواهری، دختری و زنی مسلمان، نمونه ای کم نظیر از ایمان، تقوی، علم، ادب، شجاعت و ایثارگری بودند.

️در نظام سلامت نیز نقش زنان بسیار پررنگ و قابل تامل است. سلامت خانواده و جامعه اعم از سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی بسیار حایز اهمیت است و زنان نیز به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه نقش کلیدی در نظام سلامت ایفا می کنند.

️اینجانب فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز تکریم مقام مادر و زن را به تمامی بانوان ایران اسلامی به ویژه بانوان شاغل در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان تبریک عرض نموده و از تلاش و زحمات آنان در حفظ و ارتقای نظام سلامت قدردانی می نمایم.

دکتر ابراهیم یارمحمدی

 

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 134654
کلمات کلیدی