چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/05/22 - 12:43
  • تعداد بازدید : 72
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم افزایی و تعامل رئیس دانشکده با فعالین فرهنگی دانشکده

دانشجویان فعال فرهنگی دانشکده برای اولین بار در دوره جدید ریاست دانشکده با دکتر یارمحمدی، دیدار کردند. به گزارش واحد فرهنگی دانشجویی دانشکده دندانپزشکی، در این جلسه دوساعته که روز چهارشنبه 15 تیرماه 1401 و با حضور ریاست محترم دانشکده، کارشناس امور فرهنگی دانشجویی و جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی دانشکده در سالن جلسات رئیس دانشکده برگزار شد، در ابتدای جلسه دانشجویان دغدغه ها، مطالبات و درخواست های فرهنگی خود از قبیل برگزاری مجدد جشن های دانشجویی (جشن روپوش سفید، ورودی ها و فارغ التحصیلی)، اردوهای دانشجویی(مشهد، تهران، قم و ...)، بازسازی و زیباسازی نمازخانه دانشکده، بازبودن مدت زمان بیشتر درب نمازخانه جهت استفاده بهینه تر دانشجویان و اعضای هیات علمی، در دسترس بودن نسخه های الکترونیکی کتب به روز، برگزاری مستمر اینگونه جلسات، برپایی مستمر اردوهای جهادی در طول سال، عدم تداخل کلاس های آموزشی با نماز جماعت، رد نکردن نمرات منفی و غیبت غیرموجه برای دانشجویانی که تمایل به شرکت در پیاده روی اربعین را دارند را مطرح نمودند.

دانشجویان فعال فرهنگی دانشکده برای اولین بار در دوره جدید ریاست دانشکده با دکتر یارمحمدی، دیدار کردند. به گزارش واحد فرهنگی دانشجویی دانشکده دندانپزشکی، در این جلسه دو ساعته که روز چهارشنبه 15 تیرماه 1401 و با حضور ریاست محترم دانشکده، کارشناس امور فرهنگی دانشجویی و جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی دانشکده در سالن جلسات رئیس دانشکده برگزار شد. در ابتدای جلسه دانشجویان، دغدغه ها، مطالبات و درخواستهای فرهنگی خود از قبیل برگزاری مجدد جشن های دانشجویی (جشن روپوش سفید، ورودی ها و فارغ التحصیلی)، اردوهای دانشجویی (مشهد، تهران، قم و ...)، بازسازی و زیباسازی نمازخانه دانشکده، باز بودن مدت زمان بیشتر درب نماز خانه جهت استفاده بهینه تر دانشجویان و اعضاء هیات علمی، در دسترس بودن نسخه های الکترونیکی کتب به روز، برگزاری مستمر اینگونه جلسات، برپایی مستمر اردوهای جهادی در طول سال، عدم تداخل کلاسهای آموزشی با نماز جماعت، رد نکردن نمرات منفی و غیبت غیر موجه برای دانشجویانی که تمایل به شرکت در پیاده روی اربعین را دارند مطرح نمودند.
در ادامه دکتر یارمحمدی قولهای مساعدی به مطالبات مطرح شده دانشجویان دادند و به سرفصل های اصلی فرهنگی که باید به آنها پرداخته شود اشاره کردند و گفتند: با توجه به لغو محدودیتهای کرونایی، برگزاری مجدد جشنهای دانشجویی (جشن روپوش سفید،، ورودی ها و فارغ التحصیلی) و اردوهای دانشجویی در جهت ایجاد فضای شور و نشاط در بین دانشجویان در دستور کار این دانشکده قرار گرفته است. همچنین فضای زیباسازی نمازخانه را نیز دور از شان دانشکده دانستند و قول مساعدی نیز در جهت احیای بازسازی فضای نمازخانه دادند. همچنین در پایان نیز بیان نمودند که مشتاقانه آماده شنیدن پیشنهادات علمی و فرهنگی هر یک از دانشجویان در آینده خواهیم بود.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121926
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید