چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/08/10 - 13:44
  • تعداد بازدید : 86
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس دانشجویان دانشکده دندانپزشکی

برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس دانشجویان دانشکده دندانپزشکی

اردوی زیارتی – فرهنگی مشهد مقدس که با زیارت مزار شهیدان گمنام دانشگاه آغاز شد، با حضور 35 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشکده دندانپزشکی در تاریخ های 27 مهر الی 2 آبان ویژه پسران و 4 الی 9 آبان ماه ویژه دختران برگزار شد. دانشجویان شرکت کننده در این اردو علاوه بر تشرف روزانه به حرم مطهر و استفاده از برنامه های فرهنگی – مذهبی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) ، طبق برنامه های اعلام شده در برنامه هایی از جمله ؛ زیارت دسته جمعی و شرکت در ویژه برنامه حرم در روق دارالهدایه، بازدید از موزه مرکزی رضوی، دعای کمیل، نماز جمعه، نمایشگاه حکایت آفتاب، برنامه سرزمین موج های خروشان، پینت بال و شهربازی پارک ملت حضور داشتند. از دیگر برنامه های فرهنگی در این اردوی زیارتی، توزیع بسته های فرهنگی و یک وعده غذای حضرتی در مهمانسرای حرم مطهر رضوی برای دانشجویان بود.

اردوی زیارتی  فرهنگی مشهد مقدس که با زیارت مزار شهیدان گمنام دانشگاه آغاز شد، با حضور 35 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشکده دندانپزشکی در تاریخ های 27 مهر الی 2 آبان ویژه پسران و 4 الی 9 آبان ماه ویژه دختران برگزار شد.

دانشجویان شرکت کننده در این اردو علاوه بر تشرف روزانه به حرم مطهر و استفاده از برنامه های فرهنگی  مذهبی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) ، طبق برنامه های اعلام شده در برنامه هایی از جمله ؛ زیارت دسته جمعی و شرکت در ویژه برنامه حرم در روق دارالهدایه، بازدید از موزه مرکزی رضوی، دعای کمیل، نماز جمعه، نمایشگاه حکایت آفتاب، برنامه سرزمین موج های خروشان، پینت بال و شهربازی پارک ملت حضور داشتند.

از دیگر برنامه های فرهنگی در این اردوی زیارتی، توزیع بسته های فرهنگی و یک وعده غذای حضرتی در مهمانسرای حرم مطهر رضوی برای دانشجویان بود.

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 121960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید