پنجشنبه 03 خرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیر گروه: دکتر مینا جزایری

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزشی نیمسال/سال تحصیلی با مشارکت اعضاء گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • نظارت بر حضور فعال اعضاء و پرسنل گروه
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت آموزشی
  • تقسیم کار و تعیین شرح وظایف اعضاء
  • شرکت منظم در جلسات شورای آموزشی دانشکده و در جریان قرار دادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سختافزاری و نرمافزاری گروه و تلاش در جهت رفع آنها (تجهیزات، موادمصرفی، رفرنسها و مجلات و....)
  • تلاش و همکاری جهت تصویب پایاننامه و طرحهای پژوهشی اعضاء
  • ارزیابی عملکرد سالانه اعضاء و ارائه گزارش به معاونت آموزشی
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در هر سال تحصیلی به معاونت آموزشی
  • پاسخگویی به استعلامات رسیده به گروه
  • ارسال وپیگیری مکاتبات و درخواستهای گروه
  • مدیریت ارتباطات و مناسبات گروه در جهت به حداکثر رساندن کارایی اعضاء
  • برنامه ریزی برای ارتباط مناسب با دانشجویان و اخذ بازخورد و استفاده در برنامه ریزی آموزشی
  • هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات

 

سرپرست تخخصی گروه: دکتر سمانه وزیری

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزش تخصصی سال تحصیلی
  • نظارت بر فعالیتهای دستیاران گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت تحصیلات تکمیلی
  • شرکت منظم در جلسات شورای تخصصی دانشکده و در جریان قراردادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سختافزاری و نرمافزاری تخصصی گروه و تلاش در جهت رفع آنها
  • همکاری جهت تصویب پایاننامه و طرحهای پژوهشی دستیاران
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در حوزه تخصصی در هر سال تحصیلی به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده

 

پرستار و مسئول بخش: ---

شرح وظایف

  • رعایت قوانین و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • مسئولیت انجام کلیه امور دفتری بخش، زیر نظر مستقیم مدیر گروه
  • مرتب نگهداشتن ایستگاه پرستاری و آماده کردن اوراق و دفاتر مورد لزوم بخش
  • دریافت پرونده بیماران پذیرش شده از واحد پذیرش بیماران
  • راهنمایی بیماران در بدو ورود به بخش و دریافت پرونده بیمار هنگام پذیرش رسیدگی به مشکلات و سؤالات بیمار در امور پذیرش
  • پیگیری پرونده بیمار تا پایان و تسویه حساب پرونده
  • آماده نمودن و نوشتن برگ درخواستهای انبار، تعمیرات و پیگیری امور مربوط به آن
  • کنترل منظم مواد مصرفی بخش و درخواست به موقع آنها از انبار
  • شرکت در دورههای آموزش شغلی
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 

مسئول پذیرش: آقای رمضانی

شرح وظایف

  • نوبتدهی بیماران بر اساس برنامه و ظرفیت بخشها
  • راهنمائی بیماران جهت به همراه داشتن مدارک مورد نیاز
  • ارائه گزارش روزانه از کلیه امور مربوطه به مسئول مافوق
  • صدور قبض جهت خدمات ارائه شده به بیماران
  • رعایت اصول اخلاقی در ارتباط با مراجعین و همکاران
  • رعایت قوانین و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • راهنمایی بیماران به واحدهای گوناگون در صورت نیاز
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

 

مسئول خدمات: ---

شرح وظایف

  • رعایت قوانین و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • نظافت بخش و اتاقهای وابسته به گروه
  • شستشوی وسایل معاینه و استریلیزاسیون آنها
  • جابهجایی وسایل واحد مربوطه بنا به درخواست مسئول
  • همکاری با واحد تأسیسات درکارهای مرتبط با گروه
  • انتقال وسایل درخواستی مورد نیاز گروه از انبار دانشکده به واحد مربوطه
  • انتقال وسایل استریل شده از CSR به بخش
  • انجام سایر امور محوله حسب نیاز گروه