::: به پایگاه اطلاع رسانی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید :::
نظرسنجی
اطلاع‌رسانی سایت دانشکده را چه‌گونه ارزیابی می کنید؟

خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2078
 بازدید امروز : 349
 کل بازدید : 1046610
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 1/2131
صفحه اصلي > گروه‌های آموزشی > رادیولوژی > مدیریت و کارکنان 
مدیریت و کارکنان

مدیر گروه: دکتر عباس شکری مرنی

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزشی نیمسال/سال تحصیلی با مشارکت اعضاء گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • نظارت بر حضور فعال اعضاء و پرسنل گروه
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت آموزشی
  • تقسیم کار و تعیین شرح وظایف اعضاء
  • شرکت منظم در جلسات شورای آموزشی دانشکده و در جریان قرار دادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سختافزاری و نرمافزاری گروه و تلاش در جهت رفع آنها (تجهیزات، موادمصرفی، رفرنسها و مجلات و....)
  • تلاش و همکاری جهت تصویب پایاننامه و طرحهای پژوهشی اعضاء
  • ارزیابی عملکرد سالانه اعضاء و ارائه گزارش به معاونت آموزشی
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در هر سال تحصیلی به معاونت آموزشی
  • پاسخگویی به استعلامات رسیده به گروه
  • ارسال و پیگیری مکاتبات و درخواستهای گروه
  • مدیریت ارتباطات و مناسبات گروه در جهت به حداکثر رساندن کارایی اعضاء
  • برنامهریزی برای ارتباط مناسب با دانشجویان و اخذ بازخورد و استفاده در برنامهریزی آموزشی
  • هماهنگی و برنامهریزی برای برگزاری امتحانات

 

سرپرست تخخصی گروه: دکتر سمیرا ساعتی

شرح وظایف

  • تهیه برنامه آموزش تخصصی سال تحصیلی
  • نظارت بر فعالیتهای دستیاران گروه
  • نظارت بر تشکیل به موقع کلاسهای نظری و بخشهای عملی
  • تشکیل منظم جلسات و ارسال صورتجلسات به معاونت تحصیلات تکمیلی
  • شرکت منظم در جلسات شورای تخصصی دانشکده و در جریان قراردادن تصمیمات به اعضاء گروه
  • شناسایی نیازهای سختافزاری و نرمافزاری تخصصی گروه و تلاش در جهت رفع آنها
  • همکاری جهت تصویب پایاننامه و طرحهای پژوهشی دستیاران
  • ارسال گزارش عملکرد و فعالیتهای گروه در حوزه تخصصی در هر سال تحصیلی به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده

 

مسئول بخش(کاردان رادیولوژی) و

مسئول فیزیک بهداشت (کارشناس رادیولوژی): آقای ایوب وحدت یگانه

شرح وظایف

  • رعايت قوانين و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • مسئوليت انجام كليه امور دفتري بخش، زير نظر مستقيم مدیر گروه
  • پذیرش بیماران ازواحد پذیرش
  • راهنمايي بيماران در بدو ورود به بخش و دريافت پرونده بيمار هنگام پذيرش
  • رسيدگي به مشكلات و سؤالات بيماران در امور پذيرش
  • آماده نمودن و نوشتن برگ درخواستهاي انبار، تعميرات و پيگيري امور مربوط به آن
  • کنترل منظم مواد مصرفی بخش و درخواست به موقع آنها از انبار
  • شركت در دورههاي آموزش شغلي
  • انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 

مسئول پذیرش: خانم فاطمه پسندیده

شرح وظایف

  • نوبت دهي بيماران بر اساس برنامه و ظرفيت بخشها
  • راهنمایي بيماران جهت به همراه داشتن مدارك مورد نياز
  • ارائه گزارش روزانه از كليه امور مربوطه به مسئول مافوق
  • صدور قبض جهت خدمات ارائه شده به بیماران
  • رعایت اصول اخلاقی در ارتباط با مراجعین و همکاران
  • رعايت قوانين و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • راهنمايي بيماران به واحدهاي گوناگون در صورت نياز
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

 

مسئول خدمات: خانم پروین موسوی

شرح وظایف

  • رعايت قوانين و مقررات و ضوابط دانشکده و گروه مربوطه
  • نظافت بخش و اتاقهای وابسته به گروه
  • شستشوی وسایل معاینه و استریلیزاسیون آنها
  • جابهجايي وسايل واحد مربوطه بنا به درخواست مسئول
  • همكاري با واحد تأسيسات دركارهاي مرتبط با گروه
  • انتقال وسایل درخواستی مورد نیاز گروه از انبار دانشکده به واحد مربوطه
  • انجام سایر امور محوله حسب نیاز گروه

 

پيوندها


اوقات شرعی
ذکر ایام هفته
  

                                                                                      بازگشت  >>